Παρασκευή, Μάιος 18, 2012
Text Size
Αρχικη Υγεία Ελπίδες από νέα πειραματική θεραπεία του καρκίνου

Ενθαρρυντικές δείχνουν οι πρώτες ενδείξεις των περιορισμένων κλινικών δοκιμών μιας νέου τύπου αντικαρκινικής θεραπείας με τη χρήση χαμηλής έντασης ηλεκτρομαγνητικών πεδίων. Η νέα τεχνική πέτυχε να συρρικνώσει τους όγκους σε ασθενείς με καρκίνο στο ήπαρ.

Οι ερευνητές από τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, την Ελβετία και τη Βραζιλία, του πανεπιστημίου της Αλαμπάμα, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο βρετανικό περιοδικό για θέματα καρκίνου «British Journal of Cancer», σύμφωνα με την «Guardian», εξέφρασαν την αισιοδοξία τους ότι η νέα μέθοδος μελλοντικά μπορεί να αποτελέσει μια νέα θεραπευτική τεχνική. Διευκρίνισαν όμως ότι η μέθοδος βρίσκεται ακόμα σε νηπιακό στάδιο και θα χρειαστούν ακόμη αρκετά χρόνια δοκιμών και βελτίωσης, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Οι ασθενείς κρατούν μέσα στο στόμα τους μια κεραία σε σχήμα κουταλιού, η οποία μεταδίδει χαμηλά ηλεκτρομαγνητικά πεδία στο σώμα τους. Η θεραπεία, με συχνότητα τρεις φορές τη μέρα, πέτυχε να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής των ασθενών με προχωρημένο καρκίνο του ήπατος, καθώς οι όγκοι σμικρύνθηκαν, ενώ τα πέριξ υγιή κύτταρα δεν επηρεάστηκαν αρνητικά.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, η νέα μέθοδος είναι καλά ανεκτή για μεγάλες χρονικές περιόδους και μπορεί να συνδυαστεί με άλλες αντικαρκινικές θεραπείες. Όπως είπε ο επικεφαλής ερευνητής, έχει ήδη εξασφαλίσει από την αρμόδια Αρχή των ΗΠΑ (FDA) την έγκριση για τη διενέργεια κλινικών δοκιμών σε μεγάλες ομάδες ασθενών, ενώ παράλληλα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με εταιρίες σε διάφορες χώρες, ώστε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για τη μελλοντική έρευνα.

Το 2009, οι επιστήμονες είχαν δημοσιεύσει μελέτη στο περιοδικό πειραματικών και κλινικών αντικαρκινικών ερευνών «Journal of Experimental and Clinical Research», που έδειχνε ότι τα χαμηλού επιπέδου ηλεκτρομαγνητικά πεδία σε συγκεκριμένες συχνότητες (0,1 Hz έως 114 KHz) «φρέναραν» την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων σε ορισμένους ασθενείς. Διαφορετικά είδη καρκίνου ανταποκρίνονταν σε ηλεκτρομαγνητικά πεδία διαφορετικών συχνοτήτων.

Ο ακριβής βιολογικός μηχανισμός που εξηγεί αυτές τις παρατηρήσεις, δεν έχει γίνει ακόμη γνωστός. Μία εκτίμηση είναι ότι τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία παρεμβαίνουν και τροποποιούν τη δραστηριότητα των γονιδίων των καρκινικών κυττάρων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό έχει ως συνέπεια να «μπλοκάρεται» η διαίρεση και ο πολλαπλασιασμός αυτών των κυττάρων, με αποτέλεσμα ο όγκος να σταματά την ανάπτυξή του ή και να συρρικνώνεται σταδιακά.

Ο επικεφαλής της έρευνας δήλωσε αισιόδοξος ότι η νέα τεχνική θα αξιοποιηθεί μελλοντικά, εκτός από τους όγκους στο ήπαρ, για τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού και πιθανώς άλλων μορφών της νόσου. Η νέα μέθοδος προκαλεί αίσθηση, αν ληφθεί υπόψη η ανησυχία ότι τα πεδία ακτινοβολίας των κινητών τηλεφώνων και των πυλώνων του ηλεκτρικού ρεύματος μπορεί να προκαλούν καρκίνο. Οι ερευνητές τόνισαν πάντως ότι στα δικά τους πειράματα η ένταση των πεδίων ακτινοβολίας είναι 100 έως 1.000 φορές χαμηλότερη από αυτή ενός κινητού τηλεφώνου.

Συζητήστε αυτό το άρθρο
Χρειάζεται να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να συμμετάσχετε σ' αυτή τη συζήτηση.

Δημοσιεύτηκε: 4 Μήνες πριν από spyroskoun #15043
Μακαρι να βγει κατι καλο απο την ερευνα
Δημοσιεύτηκε: 4 Μήνες πριν από thimios #15040
Και όμως μόλις το 15% χρεώνεται σε κληρονομικούς παράγοντες, 30% στον τρόπο διατροφής και 30% στο κάπνισμα.
Επίσης δυστυχώς δεν είναι μόνο το στάρι τσερνομπιλ, τα ψαρικά της φουκοτέτοιας και τα ραπανάκια λαχανάκια ( ) Βρυξελλών ( το εμπλούτισα λίγο ) που πρέπει να αποφεύγουμε επειδή γνωρίζουμε ότι στις συγκεκριμένες περιοχές υπάρχει πρόβλημα.
Αν διαβάσεις τα συστατικά των περισσότερων τροφών που καταναλώνεις και το ψάξεις σε βάθος τι σημαίνει το καθένα και τι ζημιά σου κάνει μακροπρόθεσμα, θα αλλάξεις γνώμη.
Δεν το παίζω ειδήμων και εγώ από την φουκοτέτοια ψωνίζω απλά επισημαίνω πως εμείς πρέπει να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας διαλέγοντας με βάση τι είναι καλό να λαμβάνει και όχι τι λιγουρευόμαστε.

:pinch: ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!
Δημοσιεύτηκε: 4 Μήνες πριν από mpixtas #15027
thimios έγραψε:

Και εμείς τι κάνουμε εντωμεταξύ ?
Τρώμε και πίνουμε ότι βλαβερή αηδία παράγεται επειδή ... έχει ωραία γεύση και έτσι αντί βοηθάμε τον οργανισμό μας να αντεπεξέλθει, τον επιβραδύνουμε, ανοίγοντας δρόμο για τον καρκίνο αλλά για πολλές άλλες αρρώστιες.

οταν το DNA ειναι ανωμαλαρικο ,δεν μπορουμε να κανουμε και πολλα.
και σε παρα πολλες περιπτωσεις η κληρονομικοτητα ειναι καταδικαστικη ασχετως τον τροπο ζωης.
βεβαια υπαρχουν και οι καραμπινατες αιτιες οπως π.χ. τσιγαρο και υπερβολικη εκθεση στον ηλιο.
αυτα μπορουν και πρεπει να αποφευγονται.
για τη διατροφη, ποικιλουν οι αποψεις
για το αν δημιουργουν καρκινο ή μονο επιδεινωνουν την υγεια κατα την εκδηλωση του.
(εκτος βεβαια αν προκειται για σταρι τσερνομπιλ και ψαρικων φουκουσιμας! )
Δημοσιεύτηκε: 4 Μήνες πριν από thimios #15019
Αν και ακούγεται ελπιδοφόρο είναι μια μέθοδος που ακόμη δεν έχει δοκιμαστεί όπως αναφέρεται και στο κείμενο και μέχρι να γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές θα περάσουν αρκετά χρόνια ακόμη το οποίο μεταφράζεται σε πολλούς θανάτους από αυτήν την αρρώστια.
Και εμείς τι κάνουμε εντωμεταξύ ?
Τρώμε και πίνουμε ότι βλαβερή αηδία παράγεται επειδή ... έχει ωραία γεύση και έτσι αντί βοηθάμε τον οργανισμό μας να αντεπεξέλθει, τον επιβραδύνουμε, ανοίγοντας δρόμο για τον καρκίνο αλλά για πολλές άλλες αρρώστιες.
Μήπως λοιπόν πρέπει να αρχίσουμε να κάνουμε και εμείς κάποιες αλλαγές στο τρόπο ζωής μας και να μην τα περιμένουμε όλα από την επιστήμη?
Οι αρρώστιες δεν κάνουν διακρίσεις και είναι κρίμα να παίζουμε ρώσικη ρουλέτα με τη υγεία μας.

Υγεία

Νεότερα στο Forum

Περισσότερα Θέματα »

Νεότερα Σχόλια